به گزارش اکوایران، با وجود نیاز شدید به نوسازی، ناوگان خودروهای تجاری همچنان بسیار فرسوده است و بسیاری از کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها عمر بالایی دارند و فاقد استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی لازم هستند. این وضعیت نه تنها هزینه‌های سنگینی به کشور تحمیل می‌کند، بلکه ایمنی و کیفیت خدمات حمل‌ونقل را کاهش داده است.

با این وجود، قیمت بالای خودروهای جدید و عقب‌ماندگی فناوری تولیدات داخلی مانع بزرگی برای نوسازی سریع ناوگان شده است. اما همین شرایط می‌تواند فرصتی برای اصلاحات و توسعه فناوری باشد تا آینده‌ای بهتر برای حمل‌ونقل کشور رقم بخورد.

نسخه کامل در سایت:

خبر مرتبط

راننده بعدی سایپا که باشد؟

راننده بعدی سایپا که باشد؟

بعد از ایران‌خودرو، حالا نوبت به سایپا رسیده تا مدیریت این شرکت نیز به بخش خصوصی واگذار شود.