» فناوری » به مناسبت بزرگترین حراج سال دیجی‌کالا، شما می‌توانید آنلاین خرید کنید و سفارش خود را در همان روز تحویل بگیرید.
به مناسبت بزرگترین حراج سال دیجی‌کالا، شما می‌توانید آنلاین خرید کنید و سفارش خود را در همان روز تحویل بگیرید.
فناوری

به مناسبت بزرگترین حراج سال دیجی‌کالا، شما می‌توانید آنلاین خرید کنید و سفارش خود را در همان روز تحویل بگیرید.

آبان ۳۰, ۱۴۰۲ 2۰106

با توجه به گزارش کسب و کار نیوز، تنها یک روز تا شروع جمعه سیاه یا همان بلک‌فرایدی دیجی‌کالا باقی مانده است. این فروشگاه آنلاین برای جذب مشتریان در این رویداد، پویش خرید با تخفیف‌های شگفت‌انگیز را از اول آذرماه تا هفتم آذرماه آغاز می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، حجم سفارشات در این بازه زمانی، دو برابر شده و به همین دلیل دیجی‌کالا اعلام کرده است که ظرفیت دریافت سفارش از فروشنده‌ها را نیز دو برابر کرده است.

برای دریافت سفارشات از فروشنده‌ها، دیجی‌کالا سه مسیر را تعریف کرده است. مسیر اول، مراجعه حضوری فروشنده‌ها به مراکز دیجی‌کالا است. در این حالت، فروشنده‌ها به شخص در مراکز دیجی‌کالا مراجعه کرده و سفارشات را تحویل می‌دهند. مسیر دوم بر روی خودروهایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، استفاده می‌کند. این خودروها در بازه‌های زمانی مشخص برای دریافت و تحویل سفارشات به محل‌های تعیین شده می‌روند. در نهایت، مسیر سوم با نام سرویس فرست مایل (first mile)، شامل مراجعه دیجی‌کالا به محل فروشنده است تا سفارش را دریافت کند.

با توجه به اطلاعات گزارش کسب و کار نیوز، دیجی‌کالا در هفته بلک‌فرایدی، جهت مدیریت بهتر سفارش‌ها، روزهای جمعه را نیز به جدول زمانی دریافت سفارش از فروشنده‌ها اضافه کرده است. این اقدام باعث کاهش فاصله زمانی بین دریافت و تحویل سفارش‌ها در این رویداد بزرگ دیجی‌کالا می‌شود. همچنین، ظرفیت سفارش‌های مشتریان در یک هفته به طرز قابل توجهی افزایش یافته است، به‌طوری‌که در تهران، دیجی‌کالا قادر است تا روزانه ۴۴۰۰ سفارش را به ثبت برساند و همه آن‌ها را در همان روز به مشتریان خود تحویل دهد. همچنین، در شهر کرج، ظرفیت سرویس تحویل همان روز به ۶۰۰ سفارش در روز رسیده است.

لازم به ذکر است که افزایش ظرفیت تحویل و دریافت سفارشات محدود به استان تهران نمی‌شود، زیرا سرویس «تحویل روز بعد» نیز در اصفهان به ۲۰۰ سفارش در روز افزایش یافته است.

سفارش‌هایی که تا ساعت ۱۸ از طریق دیجی‌کالا ثبت می‌شوند، در دسته «تحویل همان روز» قرار می‌گیرند و در صورت ثبت بعد از این ساعت، ارسال آن‌ها به روز بعد موکول خواهد شد. همچنین، در اصفهان، سفارش‌هایی که تا ساعت ۲۳ شب نهایی شوند، فردا همان روز به دست مشتریان در اصفهان خواهند رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

×
  • ×