» اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان » درآمد از عکاسی با موبایل
درآمد از عکاسی با موبایل
اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان - استارتاپ های ایرانی - فناوری

درآمد از عکاسی با موبایل

خرداد ۳۰, ۱۳۹۶ 4۰168

این روزها کسب درآمد از گوشی و اینترنت، یک مهارت ساده است که می توان آن ا به راحتی یاد گرفت. یکی از این مهارت ها، درآمد از عکاسی با موبایل است. همین گوشی هوشمندی که در دستان شماست، می تواند یک منبع درآمد رای شما باشد. کافیست دانش استفاده از آن را داشته باشید. بسیاری از مشاغل اینترنتی نیازمند عکس های حرفه ای و جالبی هستند که می توان آنها را با دوربین موبایل تهیه کرد.

شاید باور این مطلب سخت باشد اما در بسیاری از پیج های اینستاگرامی و یا حتی وب سایت های فروشگاهی، عکس تهیه شده از محصولات مختلف، فقط با یک گوشی انجام شده است. گوشی ها هوشمندی که امروزه در دستان بسیاری از افراد وجود دارد، دوربین های به نسبت خوب و با کیفیتی دارند که می توان درآمد از عکاسی با موبایل را با آنها تجربه کرد.ما قصد داریم تا در این مطلب، پیرامون این موضوع برای شما صحبت کرده و ببینیم چگونه می توان از موبایل با مهارت عکاسی، درآمد ایجاد کرد. پس با ما همراه باشید.

نحوه درآمدزایی با عکاسی از طریق موبایل

برای کسب درآمد از عکاسی با موبایل، باید بدانید که نیازمند یک سری تجهیزات هستید که در کنار ذوق و سلیقه و خلاقیت خود باید به کار بگیرید و با کمی دانش فروش و جذب مشتری، منجر به کسب درآمد شوید.

اگر نگاهی به پیج های مختلف فروشگاهی در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینترنت بیندازید، متوجه میشوید که تصویر در این پیج ها، حرف اول را می زند. در واقع باید گفت که این روزها، موتورهای جستجو مانند گوگل، اینستاگرم، تلگرام و فیس بوک و موتورهای جستجوی پیشرفته دنیا، به عکس و تصاویر، واکنش بهتر و بیشتری نشان می دهند و آن را در صفحات جدیدتر و اول به نمایش می گذارند. یا اینکه در شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، آن را اکسپلور می کنند.

حالا می خواهیم ببینیم که نحوه درآمدزایی با عکاسی از طریق موبایل، چگونه امکان پذیر می شود:

برای کسب درآمد از عکاسی با موبایل، نیازمند یک گوشی هوشمند با دوربین بالا و کیفیت خوب هستید. لازم به ذکر است که برخی از گوشی های بسیار با کیفیت که برای تولید محتوا می توان از آنها استفاده کرد، قیمت بسیار زیادی دارند. برخی هم قیمت پایین تری داشته و دوربین آنها نیز کیفیت خوبی دارد. استفاده از نوع گوشی، دلخواه است. اما پر واضح است که گوشی با کیفیت میتواند عکس های بهتری ثبت کند.

بعد از تهیه گوشی، باید کمی هم در مورد دانش عکاسی و شناخت لنز، نور و ترکیب رنگ ها و ترکیب بندی فضا، مطالعه کنید. این کار کمک می کند تا عکس های بهتری بگیرید. بهتر است در کنار گوشی موبایل خود، یک یه پایه موبایل هم داشته باشید. اگر بتوانید یک لامپ و منبع نور مناسب هم تهیه کنید، عکس شما بسیار حرفه ای تر خواهد شد. برای مثال می توانید از رینگ لایت استفاده کنید. حتی می توانید از یک چراغ مطالعه ساده نیز کمک بگیرید. فقط باید زاویه و نور را به خوبی بشناسید.

حالا بعد از اینکار می توانید به عکاسی از محصولات پیج خود یا دیگران بپردازید. بهتر است در کنار تمام مواردی که تهیه می کنید، نرم افزار فتوشاپ و ایلستریتور را هم اموزش ببینید که بتوانید تغییرات مورد نیاز را روی تصاویر گرفته شده انجام دهید و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهید.

شما می توانید از چند شغل زیر در این زمینه کسب درآمد کنید:

·        عکاسی با گوشی از خانمها و آقایان و حتی کودکان برای قرار دادن در پیج های شخصی.

·        عکاسی از محصولات پیج خودتان یا دیگران و کسب درآمد.

·        به اشتراک گذاشتن عکس و تصاویر با کیفیت با دیگران و دریافت حق اشتراک

·        عکاسی از مدل های ناخن کاری و آرایشگری و . . .

اینها تنها نمونه هایی از کسب درآمد با عکاسی توسط موبایل بود. به احتمال زیاد، ایده های دیگری هم وجود دارد.

کدام مشاغل خانگی به عکاسی با موبایل نیاز دارند؟

چند سالی است که مشاغل خانگی به شدت مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیار زیادی به دنبال کسب درآمد از این طریق هستند. برخی از این مشاغل نیازمند داشتن تصاویر مختلف در زوایای متفاوت هستند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر را ببینند و خرید کنند.

برای مثال می توان از تولید انواع ترشی و مربا و محصولات خوراکی در خانه نام برد. این محصولات نیازمند تصاویر بسیار خوب و با کیفیت هستند که می توان با گوشی موبایل به راحتی آن ها را تهیه کرد.

برخی از مشاغل خانگی دیگر مانند فروش انواع لباس و کیف و کفش و دست سازه های صنایع دستی هم باید با عکس و تصاویر مختلف به همگان معرفی شوند.

اگر اهل درست کردن کارهای هنری مانند نقاشی و سفال و سفالگری هستید، نیازمند عکاسی از محصولات خود هستید. با یک موبایل می توانید به راحتی  از هنر خود عکاسی کنید و آن را در معرض نمایش فالوورهای خود قرار دهید. می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید.

برخی از مشاغل خانگی که نیازمند عکاسی با موبایل هستند، حول محور خدمات میگردند و اصلا محصولی خرید و فروش نمی شود. می توان به خدمات تاتو، ناخن کاری پدیکور و مانیکور و همچنین حرفه آرایشگری برای خانم ها و . . .

ترفندهای مهم عکاسی با موبایل برای درآمدزایی بیشتر

ترفندهای مهم عکاسی با موبایل برای درآمدزایی بیشتر

عکاسی با دوربین عکاسی دیجیتال و حرفه ای می تواند تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را برای شما ایجاد کند اما شما قرار نیست با تجهیزات حرفه ای کار کنید. قرار است درآمد از عکاسی با موبایل داشته باشید و با موبایل خود عکس بگیرید. بهتر است چند تا از مهم ترین ترفندهای این کار را بدانید تا عکسهای بهتری بگیرید:

·        با تنظیمات موبایل خود کاملا آشنا باشید و نوردهی ان را حتما تنظیم کنید.

·        نور محیط را بشناسید و سعی کنید عکس های خود را در فضای باز بگیرید.

·        اگر مجبور هستید در اتاق عکاسی کنید، حتما نور محیط را تنظیم کنید و با نور گوشی تطبیق دهید.

·        سعی کنید در هنگام عکاسی، از اشیاء متناسب با محصول و از زیبایی های بصری به نحو احسن استفاده کنید.

و کلام آخر

درآمد از عکاسی با موبایل، می تواند بالا باشد به شرطی که شما بتوانید عکس های جذاب و خوب و با کیفیت بیندازید. همچنین باید بتوانید در این زمینه سفارش بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

×
  • ×