» ورزشی » شانس بزرگی برای نکونام و تیم استقلال پیش آمده بود.
شانس بزرگی برای نکونام و تیم استقلال پیش آمده بود.
ورزشی

شانس بزرگی برای نکونام و تیم استقلال پیش آمده بود.

آبان ۲۴, ۱۴۰۲ 2۰108

در تابستان، استقلال تصمیم گرفت بازیکن مصری به نام عمرو ورده را جهت تقویت تیم خود جذب کند. او با تیم مذاکره کرد و قرار بود به تیم استقلال بپیوندد. اما در نهایت، این انتقال رخ نداد و ورده تصمیم گرفت به تیمی در لیگ مصر بپیوندد.

داستان ورده در تابستان به این شکل آغاز شد که قراردادش با تیم آپولون لیماسول قبرس به پایان رسید و مذاکرات برای تمدید قراردادش بی نتیجه ماند. نکونام، سرمربی استقلال، علاقه‌مند بود ورده را به تیم خود جذب کند. اما در نهایت، ورده قرارداد جدیدی با تیم راجا کازابلانکا امضا کرد.

اما بعد از گذشت فقط ۱۲ روز، ورده در تمرینات تیم راجا شرکت نکرد. او ادعا کرد که به دلیل بیماری شدید و شرایط نامناسب در مراکش، نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. در نهایت، ورده قراردادش را با راجا کازابلانکا فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

در ابتدا، عمرو ورده قراردادی با تیم دوکسا کاتوکوپیاس قبرس امضا کرد، در حالی که انتظار می‌رفت به تیم استقلال بپیوندد. باشگاه دوکسا کاتوکوپیاس آماده بود وینگر مصری را به استقلال بفروشد، و مذاکرات بین مدیران دو تیم در جریان بود.

اما در شرایطی که ورده به قبرس رفت و برای شرکت در تمرینات دوکسا آماده می‌شد، به دلیل انقضای پاسپورت، او در فرودگاه قبرس بازداشت شد و سپس به مصر دیپورت شد. این موضوع باعث فسخ قرارداد وینگر مورد بحث و جدل شد و در نهایت ورده به تیم فارکو مصر پیوست.

اما در حال حاضر رسانه‌های مصری اعلام کرده‌اند که قرارداد ورده دوباره فسخ شده است! یک منبع در باشگاه فارکو به سایت یالا کوره گفت که ورده اردوی تیم را ترک کرده و سرمربی خارجی تصمیم گرفته است تا او را از تمرینات منع کند.

این منبع افزود: پس از اتخاذ تصمیم فسخ قرارداد، مدیریت منتظر ماند تا مبالغی که از فارکو دریافت کرده بود را پس از فسخ قرارداد بازگرداند. اما هنوز قرارداد به صورت رسمی فسخ نشده است و منتظر توافق دو طرف برای تکمیل مراحل رسمی است.

به این ترتیب، عمرو ورده بعد از تیم‌های راجا کازابلانکا، دوکسا کاتوکوپیاس و فارکو، قراردادش را برای سومین بار در کمتر از سه ماه فسخ کرده است و در حال حاضر باید منتظر تیم چهارم خود در یک فصل بماند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

×
  • ×