» اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان » غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری
غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری
اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان

غذاهای خراب نشدنی برای سفرهای بین شهری

اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ 6۰160

میوه‌ها و سبزیجات خشک: میوه‌ها و سبزیجات خشک منبع خوبی از فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند. آنها همچنین فاقد چربی و کالری هستند. برخی از گزینه‌های خوب عبارتند از:

کشمش
خرما
انجیر
سیب خشک
موز خشک
هویج خشک
کرفس خشک
گوجه فرنگی خشک
آجیل و دانه‌ها: آجیل و دانه‌ها منبع خوبی از پروتئین، چربی‌های سالم و فیبر هستند. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. برخی از گزینه‌های خوب عبارتند از:

بادام
گردو
بادام زمینی
تخمه کدو
تخمه آفتابگردان
میله‌های گرانولا: میله‌های گرانولا منبع خوبی از فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم هستند. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هنگام انتخاب میله های گرانولا، به دنبال میله هایی باشید که شکر و چربی کمی دارند.

مخلوط تریل: مخلوط تریل منبع خوبی از پروتئین، چربی های سالم و فیبر است. همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است. هنگام انتخاب مخلوط تریل، به دنبال مخلوطی باشید که شکر و نمک کمی داشته باشد.

پنیر رشته ای: پنیر رشته ای منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است. همچنین منبع خوبی از ویتامین A است. پنیر رشته ای را می توان به تنهایی یا به عنوان ساندویچ خورد.

حمص: هوموس منبع خوبی از پروتئین، چربی های سالم و فیبر است. همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی است. هوموس را می توان با سبزیجات، نان پیتا یا کراکر خورد.

میوه و سبزیجات تازه: میوه و سبزیجات تازه منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند. آنها همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند. برخی از گزینه‌های خوب عبارتند از:

سیب
موز
پرتقال
هویج
کرفس
خیار
ساندویچ کره بادام زمینی و ژله: ساندویچ کره بادام زمینی و ژله یک غذای کلاسیک راحت است که برای سفرهای جاده ای عالی است. منبع خوبی از پروتئین، چربی های سالم و کربوهیدرات ها است.

چیپس و سالسا: چیپس و سالسا یک میان وعده خوشمزه و آسان برای سفرهای جاده ای است. منبع خوبی از فیبر و ویتامین C است.

پاپ کورن: پاپ کورن یک میان وعده سالم و کم کالری برای سفرهای جاده ای است. منبع خوبی از فیبر و ویتامین B6 است.

آب: آب برای حفظ هیدراتاسیون در حین سفر ضروری است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 4 =

×
  • ×