» ورزشی » مائده برهانی والیبالیست
مائده برهانی
ورزشی - چهره ها

مائده برهانی والیبالیست

آبان ۱۶, ۱۴۰۲ 4۰107

مائده برهانی، والیبالیستی است که در تاریخ ۱ تیر ۱۳۶۷ در اصفهان به دنیا آمد. وی در دانشگاه تربیت بدنی تحصیل کرده و بخش عمده‌ای از فعالیت حرفه‌ای خود را در باشگاه‌های اصفهان انجام داده است. او همچنین به عنوان یک تک ستاره در تیم ملی والیبال شناخته می‌شود.

مائده برهانی والیبال را در سن هفده سالگی، در سال ۱۳۸۴ شروع کرد. با استعداد و توانایی خود، در دو سال بعد، به تیم ملی والیبال دعوت شد. او تجربه بازی در چند باشگاه معتبر ایران را نیز داراست، این باشگاه‌ها عبارتند از سپاهان، دانشگاه آزاد، پرسپولیس، گیتی پسند و بانک سرمایه.

همچنین، مائده برهانی شش دوره در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته است، که این نشان می‌دهد وی در سطح بین‌المللی نیز درخشش داشته است.

بنا به گفته مائده برهانی، در یک اردوی تدارکاتی در کشور آذربایجان، همراه با تیم ملی والیبال حضور داشتند. در آنجا، یک بازی دوستانه با باشگاهی به نام آذربیل برگزار شد. از سوی همان باشگاه، به مائده پیشنهادی برای پیوستن داده شد و حتی مبلغ قرارداد نیز اعلام شد. اما به دلایلی مرتبط با شرایط ورزش زنان در کشورهای خارجی و همچنین شرایط بازیکنان زن مسلمان، حضور او در این تیم منتفی شد.

به عنوان یک بازیکن مسلمان، مائده برهانی باید با پوشش کامل اسلامی به بازی بپردازد و به همین دلیل، حضور او و یا هر بازیکن دیگری در لیگ‌های خارجی امکان‌پذیر نیست.

مائده برهانی می‌گوید که اردوی مجارستان فرصت بسیار ایده‌آلی برای آماده سازی تیم ملی است و مسئولان فدراسیون نیز این اردو را برای افزایش آمادگی بازیکنان در نظر گرفته‌اند. این اردوی اروپایی به صورت یک تورنمنت چندجانبه برگزار می‌شود و بدون شک تأثیر زیادی در آمادگی بازیکنان خواهد داشت. این اردو همچنین یک فرصت بسیار خوب برای دیده شدن بازیکنان نیز به شمار می‌رود.

مائده بیان می‌کند که در شرایط فعلی، اردوهای تمرینی را پشت سر می‌گذارند و همه بازیکنان به کسب نتایج خوب در رقابت‌های آینده فکر می‌کنند. روحیه تیمی بسیار بالا است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. به نظر می‌رسد این روحیه مطلوب بیشتر به خاطر وجود یک کادر فنی خوب است که در اختیار دارند.

در رقابت‌های AVC، در یک گروه با تیم‌های قزاقستان، فیلیپین و استرالیا قرار دارند. او با سختی کار خود را فکر نمی‌کند و تلاششان برای صعود از گروه و ارائه بازی‌های خوب در مراحل بالاتر است.

بازی‌های آسیایی نیز فرصتی بسیار ایده‌آل برای افزایش تجربه و انگیزه تیم بانوان بود. این رقابت‌ها یک فرصت مناسب برای والیبال بانوان بودند و می‌توانستند نتایج خوبی را به دست آورند. اگر در این رقابت‌ها شرکت می‌کردند، به طور قطع با تجربه و آمادگی بیشتری در رقابت‌های تایلند حاضر می‌شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

×
  • ×