» کار، اشتغال و تعاون » ارائه خدمات غیرحضوری و برخط وزارت رفاه به مردم
ارائه خدمات غیرحضوری و برخط وزارت رفاه به مردم

ارائه خدمات غیرحضوری و برخط وزارت رفاه به مردم

25 خرداد 1404 0۰2

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در نشست فوق‌العاده شورای معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت کشور در شرایط ویژه بررسی شد؛ این نشست به‌ریاست احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌های تابعه برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از وضعیت کشور و اقدامات در دست اجرا در حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه ارائه شد و بر لزوم تدوین تدابیر ویژه برای مدیریت شرایط تأکید شد.

میدری با اشاره به ضرورت تداوم خدمات‌رسانی، بر حفظ روال عادی امور تأکید کرد و ارائه خدمات غیرحضوری و برخط به مردم را یکی از محورهای اصلی اقدامات وزارتخانه در شرایط ویژه دانست.

وی تأکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به‌عنوان مجری سیاست‌های کلی نظام و دولت، در هر شرایطی خدمت‌رسانی به مردم را با سرعت و کیفیت مطلوب ادامه دهد.

انتهای پیام/+

 
لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=77193

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =

  • ×