» معیشت مردم و بازنشستگان » تجمع دوباره بازنشستگان فولاد و معدن در اهواز و اصفهان
تجمع دوباره بازنشستگان فولاد و معدن در اهواز و اصفهان

تجمع دوباره بازنشستگان فولاد و معدن در اهواز و اصفهان

6 مهر 1404 6۰120

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، بازنشستگان صنعت فولاد و معدن از شهر‌های اصفهان و اهواز، در تماس با خبرنگار ایلنا، از تجمع امروز (۳۰ شهریور ماه) مقابل ساختمان کانون بازنشستگی محل سکونت خود خبر دادند.

این بازنشستگان، خواستار اجرای صحیح همسان‌سازی بر اساس ۹۰ درصد شاغلین همتراز و مخالفت با ادغام و بهبود مستمری‌ها براساس خط فقر شدند.

بخش دیگری از مطالبات بازنشستگان فولاد و معدن، رفع مشکلات بیمه‌ای و درمانی است؛ افزایش فرانشیز به ۲۰ درصد آنان را دچار مشکلات بسیار کرده است.

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=105766

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

  • ×