» شهرک های صنعتی و مناطق آزاد » خط کشتیرانی مسافری به جزیره بوموسی راه اندازی خواهد شد
خط کشتیرانی مسافری به جزیره بوموسی راه اندازی خواهد شد

خط کشتیرانی مسافری به جزیره بوموسی راه اندازی خواهد شد

23 آذر 1403 10۰175

به گزارش بازار، علی‌اکبر مرزبان معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: یکی از سیاست های توسعه دریامحور، گسترش خطوط مسافری دریایی به میزان مورد نیاز برای جابجایی مسافران اعم از ساکنان و بومیان نوار ساحلی و گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان این‌که بسیاری از بومیان استان هرمزگان می‌توانند از بندرعباس به بندر لنگه بروند و با توجه به محوطه مناسب برای پارک خودرو در این بندر، خودروی خود را پارک کنند و با کشتی مسافری به جزیره کیش برسند، افزود: آن‌ها پس از انجام فعالیت یا گردشگری، این امکان را دارند که از همان خط مسافری دریایی استفاده کرده و به بندر لنگه بازگردند.

وی گفت:‌ توسعه خطوط مسافری دریایی بین بنادر و جزایر کشور، به ویژه جزیره زیبا و متفاوت بوموسی، به صورت جدی در حال پیگیری است و سازمان بنادر و دریانوردی و دولت، نگاه ویژه‌ای به این مسئله دارند.

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=21359

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

  • ×