» آموزشی و عمومی » صحبت‌های تند وزیر بهداشت درباره انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور/ اگر این عدالت است، من بلد نیستم!
صحبت‌های تند وزیر بهداشت درباره انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور/ اگر این عدالت است، من بلد نیستم!

صحبت‌های تند وزیر بهداشت درباره انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور/ اگر این عدالت است، من بلد نیستم!

15 آذر 1404 28۰186

به گزارش خبرآنلاین از خبرگزاری‌ها، ظفرقندی، وزیر بهداشت در گردهمایی سالیانه دبیران منتخب نهادهای دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: می‌گویند  آن کسی که در کنکور پزشکی ایران قبول نشد و اتفاقا خانواده ثروتمندی هم داشت، اگر رفت و ۷۲ واحد درسی را در دانشگاه خارجی که کیفیت مورد تاییدی ندارد گذراند، به بهانه‌هایی مانند افزایش قیمت ارز به کشور برگردد و در رشته پزشکی در دانشگاه های خوب ما درس بخواند. 

او ادامه داد: اگر این عدالت است، من این عدالت را بلد نیستم. چه کسی قبول می‌کند سلامت خانواده‌اش را به فردی بسپارد که سطح علمی مناسبی ندارد و صلاحیت علمی ندارد؟

۴۷۴۷

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=130376

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 16 =

  • ×