» فناوری » موتورولا از سامسونگ پیشی گرفت
موتورولا از سامسونگ پیشی گرفت

موتورولا از سامسونگ پیشی گرفت

26 مهر 1403 8۰187

به گزارش خبرآنلاین، موتورولا در انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۵ برای گوشی‌هایش از سامسونگ پیشی گرفت و نسخه‌ی بتای این سیستم‌عامل را برای موتورولا اج ۵۰ فیوژن منتشر کرد.

به نقل از زومیت، به‌روزرسانی اندروید ۱۵ برای گوشی موتورولا مدل اج ۵۰ فیوژن حجم ۱٫۸ گیگابایتی و فرم‌ور V1UUI35H دارد. برخی از کاربران اج ۵۰ پرو می‌گویند که دستگاه آن‌ها هم به‌روزرسانی مورد بحث را دریافت کرده است.

به‌تعویق افتادن انتشار نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 7 باعث شد تا برخلاف سال‌های گذشته، رقبای سامسونگ زودتر اندروید ۱۵ را برای گوشی‌های خود منتشر کنند.

۵۸۵۸

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=6002

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =

  • ×