» معیشت مردم و بازنشستگان » واکنش استاندار تهران به خبر افزایش قیمت نان
واکنش استاندار تهران به خبر افزایش قیمت نان

واکنش استاندار تهران به خبر افزایش قیمت نان

3 آبان 1404 9۰121

به گزارش نبض بازار: معاون استاندار تهران: نرخ نان منصفانه است و افزایش نمی‌یابد معاون استاندار تهران: نرخ نان منصفانه است و افزایش نمی‌یابد

معاون اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه نرخ فعلی نان، نرخ منصفانه‌ای است، گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

حشمت الله عسگری، معاون اقتصادی استانداری تهران اظهار کرد: نرخ فعلی نان، نرخ منصفانه‌ای است و تمامی هزینه‌ها در قیمت جدید لحاظ شده است؛ بنابراین، هیچ‌گونه توجیهی از هیچ نانوایی برای افزایش قیمت پذیرفته نخواهد بود.

عسگری تاکید کرد: نانوایی‌ها مکلف‌اند قیمت‌های مصوب را مطابق قوانین و مقررات رعایت کنند. نظارت‌ها به‌صورت حداکثری ادامه دارد و طرح تشدید بازرسی‌ها همچنان برقرار است. بازرسان نیز به‌طور مستمر در سطح نانوایی‌ها حضور داشته و روند رصد و پایش را انجام می‌دهند.

منبع: فارس

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=113693

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

  • ×