» معیشت مردم و بازنشستگان » کاهش قیمت برخی محصولات در بازارهای تره بار تا ۶۰ درصد
کاهش قیمت برخی محصولات در بازارهای تره بار تا ۶۰ درصد

کاهش قیمت برخی محصولات در بازارهای تره بار تا ۶۰ درصد

20 آبان 1404 1۰7

به گزارش نبض بازار، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران  با اشاره به تدابیر مدیریت شهری در راستای تقویت ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اظهار کرد: با توجه به تدابیر شهردار تهران و معاونت خدمات شهری، همکاری با تولیدکنندگان در این دوره افزایش یافته و هدف ما این است که تولیدکنندگان نقش پررنگ‌تری در بازارها داشته باشند و حضورشان روز به روز پررنگ‌تر شود.

وی افزود: نتایج این اقدامات در کاهش محسوس قیمت‌ها و ارتقای کیفیت محصولات مشهود است. به‌عنوان مثال، مرغ‌های عرضه‌شده در غرف میادین میوه و تره‌بار، کیفیتی مشابه برندهای درجه یک کشور دارند و با حداقل قیمت در دسترس مردم قرار می‌گیرند. این موفقیت نتیجه حضور مستقیم تولیدکنندگان و رابطه سازمان با آن‌هاست.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تصریح کرد: هدف ما کنترل نوسانات بازار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مردم است. در برخی کالاها، فاصله قیمتی نسبت به میانگین شهر تهران بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و در برخی محصولات تا ۶۰ درصد کاهش قیمت است که با استقبال ویژه مردم نیز همراه بوده است. افزایش مراجعه و فروش در میادین نیز شاهدی بر این موفقیت است.

وی همچنین به گستردگی حضور تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان از استان‌های مختلف کشور شامل مازندران، گیلان، لرستان، ایلام، خوزستان و کردستان در این طرح حضور دارند و با همکاری همه جانبه، تلاش داریم تا هم خدمت بهتری ارائه دهیم و هم از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

بختیاری‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با افزایش ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، عرضه کالاها با قیمت مناسب و کیفیت بالا ادامه یابد و بتوانیم پاسخگوی اعتماد مردم باشیم.

منبع: سایت شهر

لینک کوتاه: https://armanekasbokar.ir/?p=120042

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =

  • ×